Monday 7 October 2013

EL Marino Blanc Luar biasa

As salam ...
pernah dengan colangen luar biasa yang terdapat di Elken 

tahukan anda ? apa itu El marino Blanc
EL marino merupakan suplement kulit dalaman yang canggih (Nutrikosmetik) yang menawarkan fungsi sedemikian.selain menambah kolagen dan elastin yang hilang dalam kulit , ia turut menyekat aktiviti enzim yang mengurai struktur kolagen dan elastin dalam kulit , disamping meningkatkan sintesis kolagen dan elastin daripada degradasinya.




ini Rahsia Luara Biasa Saya

Ramuan Asli saya

salah satu rahsia saya

rahsia saya juga


terbukti LUAR BIASA


JOM beraksi mcm saya...

terbukti luar biasa dengan testimoni dari mereka....




banyak info2 dari bloger dibawah nie pasal el marino
jangan lupa terjah: hehheeh

untuk maklumat lanjut boleh call/ sms untuk dapat harga disakaun:

HARGA
1 KOTAK 30 sachets
Nomal Price : RM235 S/RM240SS
member: RM 198 S/ RM 203 SS

untuk mendapatkan member price boleh join keahlian dengan harga RM 75 seumur Hidup.
ia juga boleh menjana pendapatan sehingg 4-5 angka...jom jadi LUAR BIASA




No comments:

Post a Comment